Je hoeft niet per se een kasteel gekocht te hebben om mee te doen aan Kasteel Gekocht, Wat Nu? Dat klinkt misschien een beetje raar, en dat is ook wel een beetje raar, maar ach: televisie is en blijft televisie. Raymond en Susanne hebben dus helemaal geen kasteel gekocht, maar een zogenaamde ‘domaine’.
Raymond en Susanne in Kasteel Gekocht, Wat Nu?
Voor de 41-jarige Raymond en de 44-jarige Susanne komt er wel wat gevoel kijken bij Domaine Rennepont en Champagne in Rennepont, want drie jaar geleden trouwden ze op deze plek. En nu runnen ze er dus een evenementenlocatie.
Hun twee jonge kinderen nemen ze mee, van Oegstgeest naar de Champagnestreek in Frankrijk, waar hun droom werkelijkheid moet worden. Ze volgen Franse lessen en hebben talloze plannen: er worden kamers opgeknapt, er worden pipowagens geplaatst en het belangrijkste: het stel bereidt zich voor op het eerste trouwseizoen, dat al weer voor de deur staat!
Domaine Rennepont
Op de officiële website van Domaine Rennepont kunnen we behoorlijk veel lezen over Raymond en Susanne: “Wij, Susanne en Raymond, kennen Domaine Rennepont sinds 2020 en zijn hier in 2022 zelf getrouwd! Vanaf 2024 wonen we samen met onze 2 kinderen op het Domaine. We wilden dichter bij elkaar zijn en een avontuur in het buitenland aangaan. Dit uiteraard samen met onze kinderen Pepijn (2015) en Feliene (2017). Naast bruiloften bieden we deze prachtige locatie in de Champagnestreek ook aan voor teams en organisaties. Ook organiseren wij af en toe ook mini vakanties voor families/vrienden.”
Carpe Diem
Raymond is (klaarblijkelijk) een expert op het gebied van leiderschapstrajecten en teamontwikkeling: “Met een achtergrond in organisatiekunde en jarenlange ervaring als organisatiecoach, facilitator en trainer weet Raymond hoe hij teams kan begeleiden naar hun doelen. Of het nu gaat om leiderschapstrajecten, teamontwikkeling of het oplossen van complexe team uitdagingen, hij begeleidt en faciliteert het proces met zorg en expertise.”
Ook zijn vrouw Susanne beschikt over een schat aan ervaring: “Susanne brengt meer dan 15 jaar ervaring mee in marketing & event management. Zij heeft gewerkt voor bekende merken, waaronder ING en Center Parcs, en krijgt energie van het creëren van ervaringen die mensen raken. Susanne combineert een strategische visie met praktische vaardigheden om marketingdoelen te behalen.”
Het bedrijf dat de twee runnen heet ‘Carpe Diem’: “Dit past perfect bij de sfeer op Domaine Rennepont. Of je nu een bruiloft, teambuilding of een ontspannen verblijf bij ons beleeft, wij hopen dat je hier volop geniet van de ontspannen en fijne momenten samen.”
➡ Wil jij niets missen over Kasteel Gekocht: Wat Nu? Volg dan Kasteel Gekocht Facebookgroep!