Joop ging in B&B Vol Liefde op bezoek bij Anja. Hij stond echter met één been al weer buiten Frankrijk toen Anja zag dat hij zijn eigen koffiezetapparaat mee had genomen, omdat hij die van Anja (filterkoffie) niet te hachelen vond.
Eigen koffielabel
Joop ging viral met dat moment en plukt nu gelijk de vruchten. Hij heeft namelijk een eigen koffielabel opgezet: Joop’s Roast. “Ik ben al jaren vaste klant bij Koffie Lovers en toen kwam fotograaf Dick van der Lecq – die mij onlangs portretteerde – met het idee om met hen een eigen koffiemerk te lanceren. Koffie Lovers was meteen enthousiast”, zegt Joop op de website van Koffie Lovers.
Joop’s Roast
“Met Joop’s Roast willen we niet alleen de smaakpapillen prikkelen, maar ook de geest van gezelligheid en verbinding overbrengen”, reageert oprichter Rik Oostdam van Koffie Lovers. “Net zoals Joop in het programma zijn liefde en passie deelt, willen wij dat onze klanten kunnen genieten van koffie die gemaakt is met dezelfde toewijding.” De koffie van Joop is nu al online te bestellen. Misschien iets voor Anja?
➡️ Niets missen van B&B Vol Liefde? Volg ook de Facebook-groep!
Dit bericht op Instagram bekijken